المنتدى العربى لصيانة الدش و المحمول

اهلا بك فى المنتدى العربى لصيانة الدش والمحمول اذا كنت عضو فتفضل بالدخول لن لم تكن مسجل سنتشرف بتسجيلك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا بك فى المنتدى العربى لصيانة الدش والمحمول اذا كنت عضو فتفضل بالدخول لن لم تكن مسجل سنتشرف بتسجيلك

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أكبر منتدى لصيانة الدش والمحمول

3 مشترك

انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية

نوكيا
    نوكيا
    مشرف قسم السوفت وير المحمول
    مشرف قسم السوفت وير المحمول

انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية Empty انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية

مُساهمة من طرف نوكيا الخميس سبتمبر 24, 2009 2:57 pm

ممكن وضع مشكلتك هنا لحلها وانا مستعد بما استطيع لمساعدة اخواني واصدقائي في اي مشكلة تواجههم لكن انا اتواجد فقط بالليل وجزاكم الله خير

انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية 17vx5
    البرنس50
    عضو جديد
    عضو جديد

انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية Empty رد: انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية

مُساهمة من طرف البرنس50 الأحد أغسطس 15, 2010 6:26 am

اخي الفاضل \ عندي موبايل t33 صيني المهم افتح الباور يفتح بعد كام ثانية ويفتح اولا شاشة بيضة وبعدين المنظر العادي وبعد دقيقة الشاشة تنزل مثل الستار اسود ويغلق ويفتح لوحدة ............فارجوا الحل من السادة المهندسين الان انا احترت في هذا العطل ............................ولكم الشكر جميعا ...............ورمضن كريم عليكم وعل الامة اسلامية
    مجدى حمدالله
    المدير العام
    المدير العام

انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية Empty رد: انا في الخدمة لاي عطل هارد او سوفت للأجهزة الصينية لعيون المصرية

مُساهمة من طرف مجدى حمدالله الإثنين نوفمبر 08, 2010 3:19 pm

أشكر السيد نوكيا على موضوع الجديد بس احب اقولو عشان تعمل موضوع فى طلبات لاى حد لازم تكون متواجد اكثر الاوقات وادى اول واحد لما ترد علية
    وأحب ارد على الاستاذ البرنس 50 اقولك انو العطل ده 100% سوفت وير واصلاحه بسيط جدا

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 16, 2024 8:13 pm